• Роздріб: (044) 239-24-25
  • Витратні
    матеріали: (098) 065-66-65
  • Сервіс: (099) 055-26-14

Новини


28.09.2018

Експлуатаційна надійність БФП Konica Minolta

Keypoint Intelligence, міжнародна незалежна аналітична компанія в сфері цифрової обробки зображень, відзначила компанію Konica Minolta премією Buyers Lab (BLI) PaceSetter 2018-2019 за «виняткову експлуатаційну надійність МФУ». Нагорода була присуджена за результатами всебічних досліджень, які дозволили визначити розробників обладнання, які створюють «кращі інструменти, програмне забезпечення і навчальні програми для забезпечення зручності використання пристроїв». Поєднання «інтелектуального сервісу і розумних технологій», а також інноваційні послуги і навчальні програми допомогли Konica Minolta стати переможцем в цій категорії.

Експерти Keypoint Intelligence високо оцінили застосування стратегії Konica Minolta, яка дозволила скоротити час простоїв обладнання за рахунок впровадження цілого комплексу заходів допомоги користувачам, зокрема віддалену технічну підтримку, виїзди фахівців, навчальні програми і освітні матеріали для самостійного виконання клієнтами деяких технічних робіт, а також підтримку інструментів сторонніх виробгиків. Зараз до всіх перерахованих переваг додалося інноваційне рішення на основі технології доповненої реальності.

Орієнтованість на клієнтів та бездоганна якість сервісу – основні принципи компанії Konica Minolta, метою якої є створення інноваційних продуктів, рішень і сервісів, що будуть сприяти вдосконаленню процесів роботи своїх клієнтів і розвитку їх бізнесу. Konica Minolta пропонує підтримку найвищого рівня на всіх етапах співпрац, і це один з найважливіших факторів, який допомагає її клієнтам завоювати лідерство і утримувати його.

«Неефективність обслуговування може вилитися в серйозні економічні втрати, тому якість сервісу має в нашій галузі вирішальне значення, – вважає Ренді ДАЗО, директор департаменту офісних технологій і сервісів Keypoint Intelligence. – Сьогодні бізнес працює в режимі 24/7, і компанії не можуть дозволити собі тривалі простої друкарського обладнання. Їм потрібні постачальники, які могли б оперативно усувати будь-які можливі складнощі або зовсім запобігати їх виникненню».

Публикація підготовлена на основі оригінальної статті, з якою можна ознайомитись тут.