• Роздріб: (044) 239-24-25
  • Витратні
    матеріали: (098) 065-66-65
  • Сервіс: (099) 055-26-14

Новини


10.05.2019

Найрозумніші БФП – у Konica Minolta

Konica Minolta визнана провідним світовим постачальником інтелектуальних БФП в дослідженні IDC MarketScape: Western Europe Smart Multifunction Peripheral 2018 Vendor Assessment. Згідно зі звітом, компанія продемонструвала ефективну стратегію і широкий спектр можливостей.

Аналітики IDC відзначили, що Konica Minolta пропонує комплексні рішення, які включають друкарське обладнання, програмне забезпечення та рішення для управління друком та документообігом для компаній будь-якого розміру. Дослідники зробили акцент на значному досвіді роботи Konica Minolta з великими транснаціональними корпораціями.

Додатково експерти підкреслили, що Konica Minolta розуміє тенденції розвитку ринку і концепцію робочого місця майбутнього і може донести своє бачення до клієнтів. В рамках стратегії впровадження інновацій компанія доповнила продуктову лінійку новими моделями БФП різної продуктивності з поліпшеними параметрами мобільності, безпеки і продуктивності.

У звіті IDC MarketScape йдеться: «Konica Minolta реалізувала продуману і ефективну стратегію трансформації, завдяки якій переходить до технологій Третьої платформи і прискорює розвиток інновацій щоб зберегти свої позиції на ринку».

Konica Minolta планує докладати більше зусиль в напрямку стабільного розвитку в 2019 році. Компанія постійно впроваджує інноваційні рішення та залишається в авангарді ринку друку і супутніх технологій.

Про досліднення IDC MarketScape

IDC MarketScape – це модель оцінки постачальників на ринку, яка дозволяє визначити конкурентоспроможність інформаційних технологій. Методологія дослідження ґрунтується на присвоєння балів за результатами строгої оцінки за різними якісними та кількісними характеристиками. Результатом обстеження є графічне представлення позиції кожного постачальника на відповідному ринку.

IDC MarketScape являє собою чітку систему оцінювань, яка дозволяє порівняти постачальників інформаційних технологій і рішень для комунікації, зокрема пропозиції продуктів і послуг, стратегії і способи їх реалізації, а також актуальні фактори успіху на ринку. Система оцінки також надає покупцями повну інформацію про сильні та слабкі сторони постачальників, з якими вони вже працюють або могли б почати працювати в майбутньому.

З повним прес-релізом Konica Minolta можна ознайомитись тут.

Зв’яжіться з нами для отримання більш детальної інформації.