• Роздріб: (044) 239-24-25
  • Витратні
    матеріали: (098) 065-66-65
  • Сервіс: (099) 055-26-14

Новини


28.05.2019

Ринок друку і “покоління Z” (CRN/USA)

Цифрова революція і прихід в організації «дітей міленіуму» (“покоління Z”), які не відчувають потреби друкувати все на папері, не впливає на те, що друк залишається важливою частиною офісного життя в багатьох організаціях.

Незважаючи на те, що зростання на принтерного ринку в значній мірі вичерпався, ринок залишається колосальним за розмірами. Дані IDC про світовий ринок показують, що обсяг продажів одного лише обладнання становить десь приблизно від 45 млрд до 50 млрд долларів щорічно. Таке не може зникнути відразу. А якщо додати до цього постачання витратних матеріалів та компонент обслуговування, то ви отримаєте експоненціальне зростання ринку. Друк – це колосальний ринок. І це те, що критично важливо.

В інтерв’ю порталу CRN / USA Кийт Кмец (Keith Kmetz), віце-президент програми Imaging, Printing & Document Solutions в IDC, підкреслив, що галузь офісної друку зазнає величезних змін, пов’язаних зі зміною самого способу мислення і шляхів до ринку, та визначив 10 головних трендів принтерного ринку в поточному році.

Пропонуємо конспективний виклад інтерв’ю Кийта Кмеца.

 

1. БФП як центр управління документами

Багатофункціональні пристрої друку перетворюються в центри управління робочим процесом або документообігом. Поряд з функціями друку, копіювання, сканування і передачі факсів, багато БФП доповнюються наразі додатками і рішеннями з управління документообігом. Приклад – фірмовий інтерфейс Connect Key від Xerox.

2. Вихід на нові ринки

Відсутність зростання на традиційному ринку принтерів призвело до того, що багато великих гравців галузі трансформують свій бізнес, виходячи в нові області. Xerox, гігант в сегменті друку формату A3, став приділяти більше уваги нарощуванню пропозицій в сегменті A4. HP навпаки, прагне поширити свій успіх в сегменті A4 на сегмент A3. Серед інших сегментів, в яких прагнуть досягти успіху вендори, – виробництво упаковок та етикеток, автомати для друку (print kiosk) і 3D-друк.

3. Безпечність друку

Проблеми безпеки довгий час випадали з поля зору виробників БФП і принтерів, але тепер всі великі гравці вказують на свої рішення в безпеці друку, тому що це допомагає продавати.

4. Технології на додаток до друку

Вендори прагнуть виділитися на ринку, пропонуючи цілий набір технологій для офісу, що виходять за рамки друку.

Приклад: Konica Minolta пропонує Workplace Hub, який підключає БФП до сервісів її дочірнього підрозділу керованих послуг All Covered, надаючи таким чином повний набір ІТ-послуг на додаток до функцій друку і копіювання.

Workplace Hub дозволяє додавати прикладні програми і управляти ними через сенсорний дисплей. Сервіс обслуговується серверами HPE з встановленим брандмауером Sophos XG. Додатковий рівень безпеки забезпечують послуги підрозділу All Covered, що пропонує Центр моніторингу SOC в режимі 24/7, приватна хмарне сховище від Konica Minolta, а також резервне копіювання і відновлення даних. Можлива також інтеграція Workplace Hub з загальнодоступними хмарами AWS, Microsoft Azure і Google Cloud.

5. Звільнення персоналу і покупки

Xerox вживає заходи щодо зниження витрат, проводячи скорочення персоналу і закриваючи офіси. В даний час компанія закриває чимало з 186-ти місцевих відділень Xerox Business Solutions, змушуючи відділи продажів працювати дистанційно і звільняючи допоміжний персонал.

Разом з тим, головні вендори принтерного ринку продовжують здійснювати покупки в ключових областях. HP – після покупки принтерного бізнесу Samsung в 2017 році, щоб прискорити свій вихід в сегмент A3, – в серпні оголосила про покупку Apogee, британського постачальника керованих послуг друку (MPS).

6. Еволюція послуг керованого друку

Послуги керованої друку (MPS) стали звичайною справою у великих організаціях, і наразі йде їх проникнення в сегмент дрібного і середнього бізнесу. Навіть компанії, які нараховують усього 50 співробітників, можуть зекономити, вдавшись так чи інакше до MPS.

Очікується подальша еволюція [цих послуг] з прогресом в навчанні користувачів-операторів і поведінковій аналітиці, яка забезпечить підвищення ефективності використання друкованих пристроїв.

7. Друк “на ходу”

Тепер, коли крупні виробники принтерів пропонують додатки для смартфонів для друку “на ходу”, наступний етап полягає в розширенні доступу до принтерів у випадках, коли персонал знаходиться поза офісом. «Ми тепер не прив’язані до офісу, як колись раніше», – говорить Кмец, і можливість друку також не повинна бути обмежена. Готелі, аеропорти, бібліотеки, навіть кафе і міні-маркети можуть стати місцем установки принтера, яким зможуть скористатися співробітники на виїзді.

У лютому Xerox анонсувала Instant Print Kiosk – підключену до хмари станцію послуг друку “на ходу”, призначену для установки у рітейлерів, в готелях, аеропортах, бібліотеках і в кампусах університетів.

8. Екологычнысть

Практично всі вендори вважають, що успішний бізнес пристроїв друку і екологічні ініціативи можуть – і навіть повинні – йти рука об руку.

У березні HP оголосила про розширення своєї екологічної ініціативи з введенням програми «лісозберегаючого» друку, в рамках якої весь папір з брендом HP буде вироблятися з дерев, спеціально вирощених для цієї мети.

9. Друк як послуга

Модель підписки на послуги друку – вона ж друк-як-послуга – викликає певний інтерес на ринку. На відміну від звичайної закупівлі витратних матеріалів від випадку до випадку, друк-як-послуга автоматизує цей процес: ваш принтер взято на облік і, коли запас ось-ось закінчиться, постачальник висилає вам картридж з тонером або чорнилом.

10. Майбутній друк

В кінцевому рахунку, навіть незважаючи на те, що зростання на принтерного ринку в значній мірі вичерпалося, ринок залишається «колосальним за розміром, – каже Кмец. – Наші дані про світовий ринок показують, що обсяг продажів одного лише обладнання становить десь приблизно від 45 млрд до 50 млрд долларів щорічно. Таке не може зникнути відразу. А якщо додати до цього постачання витратних матеріалів та компонент обслуговування, то ви отримаєте експоненціальне зростання ринку. Друк це колосальний ринок. І це те, що критично важливо».

З оригінальним матеріалом “10 Printer Industry Trends To Watch in 2019” можна ознайомитись тут.