На виставці RemaDays Konica Minolta показала доповнену реальність
На конференції «Інновації в поліграфії», яка відбулась 14 березня в рамках виставки RemaDays в Києві, Konica Minolta підкреслила важливість переосмислення традиційного підходу до поліграфічного бізнесу і розповіла про програмну платформу genARate, яка дозволяє створювати, публікувати, керувати та аналізувати свій власний досвід «доповненої реальності» .
Технологія доповненої реальності (AR = Augmented Reality) полягає в доповненні реальних об’єктів накладеної на них інформацією. В поліграфічної продукції (буклетах, журналах, проспектах та ін.) публікації з доповненою реальністю супроводжуються AR-мітками, які сигналізують про те, що публікація включає доповнюючу інформацію: відео, звук, 3D-об’єкти, текст, зображення – загалом, будь-які цифрові дані . До додаткового контенту користувачі отримують доступ, відсканувавши мітки планшетом або смартфоном за допомогою безкоштовного додатку genARate, завантаживши його з GooglePlay або AppStore.
У періодиці доповнена реальність найчастіше використовується для візуалізації реклами, проте зустрічаються проекти, спрямовані і на вирішення соціальних завдань.
Наприклад, британська вулична газета The Big Issue за підтримки Konica Minolta випустила особливий номер видання, в якому використовується технологія доповненої реальності, – так обидві компанії хочуть привернути увагу суспільства до проблеми бездомних в Великобританії. Головна тема випуску – Tech For Good ( «Технології на благо»), в нього увійшли інтерактивні історії життя різних людей, які можна переглянути за допомогою програми genARate, розробленої Konica Minolta.
Мета співпраці The Big Issue і Konica Minolta – представити читачам матеріали нового формату, дати можливість продавцям поліпшити своє життя за рахунок зростання виручки і в кінцевому рахунку допомогти зняти з себе негативні соціальні ярлики. Konica Minolta буде підтримувати процес цифрової трансформації видання і консультувати творців зі стратегічних питань. Партнерство допоможе журналу об’єднати звичну «паперову» бізнес-модель з інноваційним цифровим контентом для розширення аудиторії та залучення уваги в медіа-просторі.
Під час виступу на конференції директора з маркетингу Konica Minolta Ukraine Євгена Шиляєва, який підкреслив, що до 2020 року в світі буде 1 мільярд користувачів AR-технологій і «або ви йдете в ногу з трендами, або йдете з ринку», відвідувачам були роздані буклети , які включають тестові зображення і власне сторінки згаданої вище газети, відмічені значком AR. Для доступу до спеціальних матеріалів («доповненої реальності») необхідно за допомогою смартфона відсканувати зображення за допомогою завантаженого з GooglePlay додатка genARate.
Платформа genARate об’єднує три основних компонента для створення і публікації AR:
- genARate Studio: веб-інструмент для розробки сценаріїв AR;
- genARate Back-end: розміщує створені сценарії і контент, поєднуючи genARate Studio з мобільними додатками;
- genARate: безкоштовний мобільний додаток для кінцевого користувача і перевірки створених сценаріїв.
Ліцензування програм створення доповненої реальності є досить гнучким, залежить від типу під’єднаного контенту, кількості сценаріїв, які одночасно публікуються з мобільному додатку, підтримки виробника і тривалості використання. Доступна і 30-денна trial-версія.
Зв’яжіться з нами для отримання більш докладної інформації: vmo@gloria.com.ua